Sunday, October 15, 2006

AUTUMNAL

Per a l’Ian Navourian perquè em respongui, si ell vol, en català i en clau poètica.

Per la Cristina Catarecha, per si també s’anima amb l’ànima de la poesia (no dono pressa ni dates...)

Vénen a mi els altres espais

novençans

i jo els rebo disciplentment

més enllà d’agrair l’oblació.

Miro cap endins

cap als camps

- que si no erms -,

sí, llaurats pel dolor

sense que espletin

en fruits ara...

Les fons hi són

i l’aigua no és tèrbola

però no es veu

entre boires i ramatges secs

Prenc l’ànima dels ulls

com un camí

fins el verb de la saviesa

que em permet llegir

altres filtres de temença.

Vivaldi m’anima ben a prop,

més ençà dels segles

amb llurs fosques contradiccions

però amb la deu de la bellesa intacta

que m’arriba

sense pressupost comercial

ni cap de les seves mesquineses.

La tardor ara es més callada

vibrant.

I només em cal capgirar

el rellotge del temps;

més tard,

en ses sorres

tot serà nou

entre espais que foragitaran

tossuts,

qualsevol tenebra.

CXTA.- DISABTE, 14/10/2006, 11:45:59

0 Comments:

Post a Comment

<< Home